Anmälan av arrangemang

Anmälan av arrangemang för en lokal skall göras två dagar i förväg och görs på Studentportalen genom att fylla i ett formulär. Arrangemangsansvarig ska alltid explicit ha frågat Rustmästaren i Djungelpatrullen, alternativt vice ordförande i sektionsstyrelsen om tillstånd inför en festanmälan. Detta görs per mail till dp.rust@ftek.se respktive styret.vordf@ftek.se.

Den ansvarige ska vara nykter under arrangemanget.  Om arrangemanget avslutas i förtid ska den ansvariga ringa Cubsec och meddela att festen är över, samt maila festanmalan@ftek.se. När arrangemanget avslutas får kvarvarande personer avhysas från Focus om de förtär alkohol. Om man behöver hjälp med att avhysa personer kan man ringa till Cubsec, 031-772 4499.

Observera att det endast går att anmäla arrangemang kl. 17-05.

För ytterligare information gällande att vara arrangemangsansvarig se länken nedan.

Hjälpdokument för arrangemangsansvariga