Göteborgsvarvetsittning aka Fira med FIF

📅FIF
🕒

🎉🎉Megasupermyckethej sektionen!🎉🎉

 

I helgen som kommer är det inte endast dags för det klassiska söndagsarret, utan som många av er nog vet går även Göteborgsvarvet av stapeln under lördagen!🏃‍♀️ Något både vi och ni tillsammans laddat upp länge inför, bland annat via våra veckolöp. Vi vet att det är många på sektionen som kommer att delta och vi vill fira detta riktigt ordentligt!!🥳👏🏼🕺🏼 Därför har FIF slagit sina kloka huvuden ihop för att klura på det ultimata sättet att fira vår excellens på.🏆🎊 Resultatet är att vi i FIF kommer, efter en lagom mängd vila under lördagen, bjuda in till en hejdundrande sittning i Göteborgsvarvets ära på söndag kväll, för vad är inte bättre än just sittning!?🥇🪩🎈 Självklart är du som sprungit lika välkommen som du som stannade hemma den här gången, eller du som aldrig ens haft en tanke på att delta. Det viktiga är att du är tillräckligt taggad för att hinna knipa en biljett innan de tar slut!😎🏃🏃‍♂️

 

Temat kommer som förhoppningsvis framgått att vara just Göteborgsvarvet och ni kommer traditionsenligt att bli bjudna på 3-rätters av er älskade idrottsförening.🍽️ Dryck kommer att finnas att köpa på plats. Annars önskar vi endast att ni kommer med ett glatt humör och är riktigt taggade på att fira!👑🏆 God mat, glatt firande, otrolig dekor och snygga toastar utlovas!😎 Ryktet går att FIF har förberett sig mer inför sittningen än själva loppet.🤔

 

Vad: Sittning med tema Göteborgsvarvet!🏃‍♀️‍➡️🏃‍➡️🏃‍♂️‍➡️

Var: På Focus!

När: Söndag 19/5 kl. 17:00.

Pris: 50kr, alternativt 40kr för vegetarisk meny.

Anmälningsformulär: https://forms.gle/XxJB3UetperSjmgD7

 

Godkända ursäkter:

-Du trillade på din elsparkcykel strax innan mållinjen och behöver nu återhämta dig.🥲

-Du har fullt upp med att träna inför Göteborgsvarvet 2025.💪🏼

 

//FIF