Hej sektionen!
Higher beings, these words are for you alone…
Har du trätt tråden rätt i nålen? Behöver du utsätta dig för lite kryp för att komma över din entomofobi? Har du haft myror i brallorna det sista? Kom då på spelkväll med Hollow Knight tema!
Som alltid finns det toast, snacks och dricka på plats. Det ska bli speedrun-tävling för Hollow Knight, så kom o testa! Kryp-entusiast som oinitierad, kom o testa vingarna!
Vad? Spelkväll!
Var? Focus
När? 16/4 17:31
Hegale? Shaw!
//Gameboy 26/27