Högt ärade sektionsmedlem.
Rekommenderad läsningsmusik: https://www.youtube.com/watch?v=bNgSDnqnHKk
Femte mötet för året, nu kör vi gänget! Mötet kommer äga rum onsdagen den 15:e april kl. 17:15 i HA1! Styret har lagt två propositioner och det ligger en ytterligare motion, så se till att läsa dem!
Allt om mötet kan du hitta i den slutgiltiga föredragslistan: LÄNK TILL FÖREDRAGSLISTA
Sektionsmötet är sektionens högsta beslutande organ och varje medlem har rätt att göra sin röst hörd. Kom ihåg att registrera dig i röstsystemet om du inte redan har gjort det: https://sektionsmote.ftek.se/om
Känner du till något dumt som någon medlem har åstadkommit sedan senaste mötet så ska vi som vanligt också kora läsperiodens dumväst så skicka även in detta till dumvastnominering@ftek.se.
Med vänliga hälsningar,
Talmanspresidiet
genom Talman Hedvig Wennberg