Hej sektionen!
Ughhhh…toast….Toast…Toast!!! Känner du dig som en zombie efter tentorna, eller kanske bara är supersugen på toast? Kanske växer dina matematiska färdigheter, eller blomstrar du nu när det inte är tentor på ett tag? Då är du varmt välkommen till Gameboys spelkväll med tema: Plants vs Zombies!
Det kommer erbjudas grästoast (med fler alternativ), gräsligt bra spel och zombieartat umgänge. Läsk och snacks finns som vanligt också finnas för den intresserade. Switch kommer finnas på plats, och då spelkvällen hålls den första april uppmuntrar vi er att ta med era bästa skämt! Kom med zombiebett och pappa-skämten redo och tagga en fantastisk spelkväll!
Vad? Spelkväll!
När? 1/4, 17:31
Var? Focus!
Toast? Arghhhh… toast…
//Gameboy 26/27