Påminnelse om phadderanmälan mottagningen 2026

Hej sektionen!

Nu när tentorna (som förhoppningsvis gick ok) är över vill vi påminna om att imorgon är sista dagen att anmäla sig till att phaddra, och ju fler taggade phaddrar desto bättre! Precis som tidigare anmäler man sig i formuläret nedan:

FnollKramar🖤

https://forms.gle/22uFtWhBo2yqGpGd9