Vi i friluFTM vill gärna göra fler roliga aktiviteter under det kommande året och därför vill vi höra från alla i sektionen vad ni är sugna på att göra. Särskilt vill vi undersöka intresset för en fantastiskt fenomenal stugövernattning liknande mottagningshajken/nollanweekend. Om ni har några tankar eller bara vill uttrycka intresse tveka inte att fylla i formuläret nedan!